|
Po lewej oryginalny tłok Renaulta Clio 2.0 16v, po prawej tłok kuty firmy Iapel
Date: 02/18/06
Views: 823
|
|
Tłok kuty Iapel i oryginalny Renaulta
Date: 02/18/06
Views: 898
|
|
Orginalny tłok i kuty Iapel o podniesionej kompresji
Date: 02/18/06
Views: 815
|
|
Po lewej tłok kuty Iapel (291 g), po prawej tłok kuty JE Pistons (282 g)
Date: 02/18/06
Views: 1234
|
|
Kuty tłok JE Pistons do Renaulta F7R. Forma FSR pozwoliła zredukować wagę do 282g przy wysokim stopniu kompresji.
Date: 02/18/06
Views: 837
|
|
Specjalna powłoka obniża tarcie tłoka o tuleję, dzięki czemu silnik ma mniejsze wewnętrzne straty.
Date: 02/18/06
Views: 918
|