Login
TOMSON Motorsport Nietypowe
  
  leftdot  1   leftdot 2   leftdot  3   leftdot  4   leftdot  5   leftdot  6   leftdot  7
  
Korbowód Carrillo typ H

Korbowód Carrillo typ H

Date: 11/23/05
Views: 1037
Korbowód Carrillo typ H z materiału GEN4 (tytanowy)

Korbowód Carrillo typ H z materiału GEN4 (tytanowy)

Date: 11/23/05
Views: 1069
Carrillo_A_H_G4_d.jpg
Date: 11/23/05
Views: 1005
Po lewej oryginalny tłok Renaulta Clio 2.0 16v, po prawej tłok kuty firmy Iapel

Po lewej oryginalny tłok Renaulta Clio 2.0 16v, po prawej tłok kuty firmy Iapel

Date: 02/18/06
Views: 926
Tłok kuty Iapel i oryginalny Renaulta

Tłok kuty Iapel i oryginalny Renaulta

Date: 02/18/06
Views: 1002
Orginalny tłok i kuty Iapel o podniesionej kompresji

Orginalny tłok i kuty Iapel o podniesionej kompresji

Date: 02/18/06
Views: 924
Po lewej tłok kuty Iapel (291 g), po prawej tłok kuty JE Pistons (282 g)

Po lewej tłok kuty Iapel (291 g), po prawej tłok kuty JE Pistons (282 g)

Date: 02/18/06
Views: 1348
Kuty tłok JE Pistons do Renaulta F7R. Forma FSR pozwoliła zredukować wagę do 282g przy wysokim stopniu kompresji.

Kuty tłok JE Pistons do Renaulta F7R. Forma FSR pozwoliła zredukować wagę do 282g przy wysokim stopniu kompresji.

Date: 02/18/06
Views: 949
Specjalna powłoka obniża tarcie tłoka o tuleję, dzięki czemu silnik ma mniejsze wewnętrzne straty.

Specjalna powłoka obniża tarcie tłoka o tuleję, dzięki czemu silnik ma mniejsze wewnętrzne straty.

Date: 02/18/06
Views: 1064
  
  leftdot  1   leftdot 2   leftdot  3   leftdot  4   leftdot  5   leftdot  6   leftdot  7
  
© 2011 Tomson Motorsport. Wszelkie prawa zastrzeżone.