View CommentsJan MiodekMoże i nie ma sensu, ale bardziej sensowne było by czasem zajrzeć do słownika języka polskiego niż rozprawiać o tłokach ;] Posted by Gość on Wed Dec 14 22:43:48 2005 Doświadczony
rzeczywiście przy 300KM seria doskonale daje radę, zwłaszcza jeśli to starsze 150KM 1.8T Posted by Gość on Sun Dec 25 22:30:20 2005 norespectRozbierałem ten silnik wiec wiem ze jest to mozliwe, nie przecze ze by nie wytrzymał , bo wytrzyma durzo więcej. pękł culinder przy doładowaniu 1.5 bara i zassał płyn , widać hans na tasmie przysnoł jak przechodził na taśmie blok i puśćił bubla. Posted by Gość on Mon May 15 23:10:19 2006 załamka thc
ludzie nacień przyczajcie. zdjecie na 100 jest montowane Posted by Gość on Wed Dec 26 08:38:05 2007 RaidManZdjęcie faktycznie montowane. Wystarczy spojrzeć na cień...jakoś on jest prosty ;) Posted by Gość on Tue Feb 26 20:57:54 2008 saronwidze Panowie ze z silnikami spalinowymi u Was na bakier... Wystarczy troche wody lub oleju silnikowego na tloku (czasem sie to zdarza) i korbowod sie zegnie. Takie sa prawa fizyki, cieczy sie da sie sprezyc. Pozdrawiam Posted by Gość on Sat Aug 16 00:50:50 2008 Kennewick and Pontypridd online dating service for local single people seeking free dating sitesLocal Kennewick dating sites and Pontypridd dating services Posted by Gość on Sat Nov 14 15:57:34 2009 |
rutkopan@poczta.onet.pl
Nie da się zgiąć korbowodu, to jest pic na wode na resorach, seryjne korbowody przeniosą bez problemu nawet 600 KM i morze peknąć tylko w dwóch miejscach jak pujdzie panewka i bedzie sie obracał na samym wale bez oleju i jak sie jeszcze na takim silniku przejedzie jeszcze z 10 km i bedzie sie dawac mu po obrotach to morze peknie ale wcale nie musi,kiedys przy 8000 obr/min urwał mi sie zawor i zmasakrowało puł silnika tłok rozlesiał sie na kawałki jak by go zmielic w młynku i był wszedzie nawet w filtrze powietrza i w wydechu, jak zdjołem glowice to w pierwszym cylindrze nie było ani komory spalania ani tloka a korbowod wybil dziure w bloku ale pozostal nienaruszony, do silnika o mocy 300KM nie ma sensu zakładać korbowodów H
Posted by Gość on Fri Nov 25 10:28:51 2005